Monday, May 21, 2012

[CERITA] Setahun Dah!

Assalamualaikum.

Alhamdulillah, anak Mama dah setahun dah. Cepat kan masa berlalu? Mama masih boleh bayangkan lagi saat2 mengandungkan dan melahirkan Ammar. Itu semua kenangan terindah buat Mama. Harapan Mama, semoga Ammar membesar dengan sihat dan menjadi seorang insan berguna. Jangan nakal2 ye sayang. Mama dan Papa sayang Ammar sangat2 tau!





Cerita tentang jamuan makan ada di Blog Bardboo..

Wednesday, May 16, 2012

[VIDEO] Main2 Makan Yogurt

Assalamualaikum.

Jom tengok video si Ammar ni duk makan yogurt sambil main2. Dia ada buat aksi gedik2 sikit. So jangan malu2 untuk tengok ye. Hehe. Happy watching!

video

Friday, May 11, 2012

[CERITA] Header Baru Untuk Blog Ammar

Assalamualaikum.

Blog Ammar dah berwajah baru sekarangni! Comel kan header tu? Dapat header tu secara percuma sebab Mama Ammar ni terlebih rajin mengomen di blog Ziefauzi. Bila dah ada header baru, terus tukar layout blog. Dan terus rasa nak update blog ni selalu. Tapi boleh percaya ke? Erm takpe, kita tunggu dan lihat. Hehe.

Yang kat bahagian bawah header tu, memang sengaja disuruh biarkan kosong je. So Mama la yang letak sendiri dua keping gambar tu. Nanti bila dah bosan, letak plak gambar lain. Kreatif kan? Oh tapi dengan ayat yang lain, kedekut nak keluarkan duit untuk tempah header lain! Hehe.

SALAM PERKENALAN BUAT SEMUA

Blog ini akan mencatatkan setiap perkembangan Izz Ammar, dari kecil sehingga besar. Kalau dah terpikat dengan Izz Ammar, kenalah jenguk-jenguk blog ini selalu ye. ^_^