Saturday, April 9, 2011

[CERITA] Ini Yang Pertama

Assalamualaikum.

Ini entry pertama untuk Blog Sweet Child. Kenapa saya buat blog ni? Sebab saya nak catatkan semua perkembangan anak kami yang bakal lahir bulan Mei nanti, InsyaAllah. Semua detail akan dicatatkan secara teliti di sini. Dari saat dia dilahirkan, sehinggalah dia membesar di depan mata kami. 

Selain daripada coretan atau bebelan dari saya, saya juga akan selitkan dengan info-info berguna yang saya dapat dari pembacaan. Sharing is caring, right? Oh ye, blog utama saya ada di sini: Blog Bardboo. So semua pengalaman hamil saya ada di blog utama tu. rajin-rajinlah menggodek ye? ^_^

Ok semoga berjumpa lagi dalam entri yang lain.

p/s: Saya ingin mengumpulkan link-link blog mama dan juga blogshop2 yang menjual barang baby. So jangan segan-segan untuk tinggalkan link di sini ye. Nak follow pun boleh. =)

9 comments:

Rosie Rose said...

yayyy... baby kite sama la. Baby May :) looking forward to see our baby, kan kan kan? :)

Sweet Child said...

@Rosie Rose
yupp...teruja sgt nk tunggu bulan 5 nie.. =)

Rosie Rose said...

tu r.... dah habis soping dan prepare for the day???

Fieda_shairazi said...

hurm.. saya lewat 2 bulan dr smua.. =)

Nini Hartini said...

menarik...boleh jadi panduan utk saya andai ada rezeki utk hamil. InshaAllah

Sweet Child said...

@Rosie Rose
stakat skrg brg dh byk yg dibeli..rasanya xde nk tmbh apa2 lg.. =)

Sweet Child said...

@。+゚o。. Puan Dot . 。o+゚。
dpt baby julai la ni ye? =)

Sweet Child said...

@。+゚o。. Puan Dot . 。o+゚。
dpt baby julai la ni ye? =)

Sweet Child said...

@Nini Hartini
insyaAllah..byk2 doa supaya Allah cepatkan dpt rezeki anak..

SALAM PERKENALAN BUAT SEMUA

Blog ini akan mencatatkan setiap perkembangan Izz Ammar, dari kecil sehingga besar. Kalau dah terpikat dengan Izz Ammar, kenalah jenguk-jenguk blog ini selalu ye. ^_^