Wednesday, April 27, 2011

[CERITA] Check-Up Terakhir di KK Parit Raja

Assalamualaikum.

Semalam kali terakhir saya buat check-up kat Klinik Kesihatan Parit Raja. Sebab hari Jumaat ni nak balik Klang dah, tunngu masa untuk bersalin dan berpantang sekali kat sana. So selagi tak bersalin, saya akan buat check-up kat KK Pelabuhan Klang la plak.

Kan orang selalu cakap yang nurse-nurse kerajaan ni bengis, suka marah, tak friendly. Sampaikan saya pun cuak gak masa mula-mula nak buat check-up kat KK. Tapi bila dah pergi, semua tanggapan tu berubah.

Sepanjang saya buat check-up kat sana, saya puas hati! Nurse nya sangatlah baik. Cakap sopan je, dan kalau kita tanya macam-macam diorang tak adalah nak marah-marah ke. 

Dan sepanjang mengandung ni, saya rasa mungkin dah 4-5kali nurse KK ni datang buat lawatan kat rumah. Kagum betul! Ingatkan bila dah bersalin je baru ada nurse datang check kat rumah, kan? Tapi kadang-kadang tu diorang datang time saya tengah masak la, mandi la, dan rumah pun tak berkemas lagi! Haish, malunya! Huhu. 

Bila dah masuk minggu-mingu akhir mengandung ni, asyik rasa cuak je. Cuak nak bersalin!! Aduyai, sakit tak? Huhu


KALAU BERMINAT BOLEH TEKAN YE:

No comments:

SALAM PERKENALAN BUAT SEMUA

Blog ini akan mencatatkan setiap perkembangan Izz Ammar, dari kecil sehingga besar. Kalau dah terpikat dengan Izz Ammar, kenalah jenguk-jenguk blog ini selalu ye. ^_^